Nokia julkistaa vuoden 2012 viimeisen neljänneksen ja koko vuoden 2012 katsauksensa 24.1.2013

Nokia julkistaa vuoden 2012 viimeisen neljänneksen ja koko vuoden 2012 katsauksensa torstaina, 24. tammikuuta 2013 noin kello 13.00. Tiedote on nähtävissä Nokian Internet-sivuilla heti julkistamisen jälkeen.

Sijoittajapuhelu alkaa klo 15.00, ja lehdistön edustajat voivat kuunnella sitä numerossa +1 706 634 5012, konferenssitunnus 83042470. Esitystä voi seurata myös Internetissä, osoitteessa http://investors.nokia.com.

Nokia julkistaa pörssitiedotteissa vain tiivistelmän katsauksistaan. Pörssitiedote sisältää linkin kyseessä olevan vuosineljänneksen taulukot sisältävään täydelliseen katsaukseen PDF-muodossa. Vuoden 2012 viimeisen neljänneksen ja koko vuoden 2012 täydellinen katsaus taulukoineen on saatavilla heti julkistamisen jälkeen osoitteessa http://www.results.nokia.com/results/Nokia_results2012Q4f.pdf. Kehotamme sijoittajia perehtymään tiivistelmän lisäksi taulukot sisältävään täydelliseen katsaukseen.

Kattava katsaus taulukoineen on saatavilla myöhemmin tulospäivänä myös osoitteessa www.nokia.fi/luvut, jossa myös aikaisemmat osavuosikatsaukset ja taloudelliset vuosiraportit ovat saatavilla.

Nokia on maailman johtava langattoman viestinnän yritys, jonka tuotteista on tullut olennainen osa ihmisten elämää ympäri maailmaa. Joka päivä yli 1,3 miljardia ihmistä käyttää Nokian laitteita tallentaakseen ja jakaakseen kokemuksia, hakeakseen tietoa, löytääkseen määränpäähänsä tai yksinkertaisesti puhuakseen toisilleen. Nokian edistyksellinen teknologia ja muotoilu ovat tehneet sen brändistä yhden maailman tunnetuimmista. Lisätietoja on saatavilla osoitteesta http://www.nokia.com/about-nokia.