Nokia Oyj:n taloudellinen kalenteri vuodelle 2013

Nokia Oyj
12.12.2012 klo 14.00

Nokia julkistaa tässä tiedotteessa taloudellisen kalenterinsa vuodelle 2013 sisältäen osavuosikatsausten suunnitellut julkistamisajankohdat ja päivämäärän, jolloin vuoden 2013 varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi.

Osavuosikatsausten suunnitellut julkistamisajankohdat
- viimeisen neljänneksen ja koko vuoden 2012 katsaus: 24.1.2013 - vuoden 2013 ensimmäisen neljänneksen osavuosikatsaus:  18.4.2013 - vuoden 2013 toisen neljänneksen osavuosikatsaus: 18.7.2013 - vuoden 2013 kolmannen neljänneksen osavuosikatsaus: 17.10.2013

"Nokia vuonna 2012" -vuosikertomuksen julkistaminen
Nokia suunnittelee julkistavansa hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastetun tilinpäätöksen sisältävän vuosikertomuksensa "Nokia vuonna 2012" viikolla 13 vuonna 2013.

Nokian varsinainen yhtiökokous
Nokian varsinainen yhtiökokous 2013 on suunniteltu pidettäväksi 7.5.2013.