Nokia julkistaa vuoden 2012 ensimmäisen neljänneksen tulostietonsa 19.4.2012

Nokia julkistaa vuoden 2012 ensimmäisen neljänneksen tulostietonsa torstaina, 19. huhtikuuta 2012 noin klo 13.00. Tiedote on nähtävissä Nokian Internet-sivuilla heti julkistamisen jälkeen.

Sijoittajapuhelu alkaa klo 15.00, ja lehdistön edustajat voivat kuunnella sitä numerossa +1 706 634 5012, konferenssitunnus 64659053. Esitystä voi seurata myös Internetissä, osoitteessa http://investors.nokia.com.

Nokia julkistaa pörssitiedotteessa vain tiivistelmän osavuosikatsauksesta. Pörssitiedotteissa on kyseistä osavuosikatsausta koskeva linkki taulukot sisältävään täydelliseen osavuosikatsaukseen PDF-muodossa. Vuoden 2012 ensimmäisen neljänneksen täydellinen osavuosikatsaus taulukoineen on saatavilla heti julkistamisen jälkeen osoitteessa http://www.results.nokia.com/results/Nokia_results2012Q1f.pdf. Kehotamme sijoittajia perehtymään tiivistelmän lisäksi taulukot sisältävään täydelliseen osavuosikatsaukseen.

Taulukot sisältävä täydellinen osavuosikatsaus on saatavilla myöhemmin tulospäivänä myös osoitteessa www.nokia.fi/luvut, josta myös aikaisemmat osavuosikatsaukset ovat saatavilla.

www.nokia.fi