Langattomasti Internetiin - Nokia 2730 classic, Nokia 2720 fold ja Nokia 7020

Nokia esitteli kolme Internet-valmista uutuusmallia, jotka tuovat tiedon ja viihteen lähemmäs käyttäjää ja helpottavat yhteydenpitoa perheeseen ja ystäviin. Nokia 2730 classic, Nokia 2720 fold ja Nokia 7020 tarjoavat  työtä ja arkea helpottavia kokonaisratkaisuja.

Nokia 2730 classic
Kilpailukykyisesti hinnoiteltu ja monipuolisesti varusteltu Nokia 2730 classic on Nokian edullisin 3G-puhelin. Se tarjoaa entistä nopeamman Internet-yhteyden ja entistä monipuolisemman selailukokemuksen. 3G-verkkojen laajan levinneisyyden ansiosta Nokia 2730 classic takaa kehittyvien markkinoiden kuluttajille erinomaiset mahdollisuudet pitää yhteyttä perheeseen ja ystäviin sekä jakaa kokemukset läheisimpien kanssa. Nokia 2730 classic -puhelinmallin arvioitu veroton myyntihinta on 80 euroa. Toimitusten odotetaan alkavan vuoden 2009 kolmannella neljänneksellä.

Nokia 2720 fold
Nokia 2720 fold on kätevän kokoinen taittopuhelin, jonka muotoilua täydentävät jännittävät peilitehosteet. Nokia 2720 fold tarjoaa helpon ja nopean yhteyden sähköpostiin, kalenteriin, Internetiin ja tiedostonjakoon, mikä helpottaa työn ja arjen hallintaa. Nokia 2720 fold -puhelinmallin arvioitu veroton myyntihinta on 55 euroa. Toimitusten odotetaan alkavan vuoden 2009 kolmannella neljänneksellä.

Nokia 7020
Nokia 7020 on tyylikäs taittopuhelin, jonka yksilöllistä muotoilua täydentävät valo-, väri- ja metallitehosteet. Tehosteet kertovat myös saapuvista puheluista ja viesteistä, ja kanteen syttyy valo kahdella kevyellä napautuksella. Laitteella voi pitää yhteyttä sosiaalisiin verkostoihin, ja kahden megapikselin kameralla otetut kuvat voi joko jakaa muiden käyttäjien kanssa tai avata laitteen kirkkaalle näytölle. Nokia 7020 -puhelinmallin arvioitu veroton myyntihinta on 90 euroa. Toimitusten odotetaan alkavan vuoden 2009 viimeisellä neljänneksellä.

Nokia on maailman johtava langattoman viestinnän yritys, joka vie eteenpäin yhdistyvän Internet- ja viestintäteollisuuden kasvua ja muutosta. Laajan matkaviestinvalikoimansa avulla Nokia tarjoaa ihmisille elämyksiä musiikin, navigaation, videon, television, kuvien, pelien ja langattomien yrityspalvelujen alueilla. Avainasemassa ovat kuluttajille suunnatut Internet-palvelut sekä yritysratkaisut. Nokia Siemens Networks toimittaa laitteita, ratkaisuja ja palveluita viestintäverkkoihin.